bra dag,

hej, min dag började bra. senare på dagen så skulle jag gått påskparaden ? med erica, men det blev inget. jag vet inte riktigt varför men. så det blev att klara kom hit ist. vi satt mest och pratade, sen gick vi runt i grums sen in och käka lite pizza. såklart var det himla gytt. efter det gick vi hem till mig igen, sjöng lite och hoppa runt som cpe ? haha. sen ut igen. blev förföljda av nicke och henka. haha. sen satte vi oss vid leksaksaffären och pratade om en massa saker. efter en stund kom massa folk, så man bara stog och prata. sen blev det att gå in och så. så ska snart käka. men orkar inte vara nere nu för mamma sjunger jävla '' gör mig till kung'' haha. ja mammi. sen ska jag väll lägga mig och glo på tv;n.
får se mer vad det blir, om det blir en bra avslutande dag eller inte.

bilder för dagen.



superhjälten?



nicke, haha <3

orkar inte skriva mer idag, men nås på mobilen alla läsare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0