fest,

hejsan. dagen har varit bra. nu ska jag berätta.
efter all äcklig påsklunch och så. så kom min äckel kåta klara. höhö jag älskar dig. men men. vi drog ner och käka pizza åså. sen så ringde freja och sa att vi skulle komma på fest. yes ofc. så vi drog hem och snygga till oss lite innan vi gick. sen gick vi så mötte skinny och freja oss. snart satt vi på blakongen hos mini. haha. de var jag, klara, freja , vicky, mini, skinny, fredrik och bergman. blev vell att man drack lite. sen så var det ju massa bra musik med. sen skulle vi dra till någon annan fest hos skinnys kusin tror ja. okej, men vi åkte dit. allt var ju toppen när vi kom dit. liskom, henka va där och massa. första gången man såg honom full, så det var lite kul. haha. ja, sen så såg jag honom hoppa stutsamma med, helt nykter , eller inte. haha. ja vad hände sen, jo , jävla idiot jävel som började hålla på bakom klara, mig med tydligen. fem minuter efter det ser vi freja som frågar vafan idioten har för jävla problem. jo stort den jävla idiotjäveln, uh! ahja, innan man visste ordet av det blev de allvar och freja, ja drämde till honom,*stolt hon* (: . gytt de freja. men, då flög han äckel till tjej på freja, så det blev bråk. snart drog vi ut därifrån. allt gick helt över styr men jag förstår både klara och freja, eftersom ingen av dom har de lätt. klara finns för dig det vet du, och freja ah kan säga såhär jag känner dig inte de minsta eftersom de inte värkat bra på något sätt mellan oss, men jag förstår dig, verkligen. efter den festen drog vi till mini igen. där blev det att sitta och prata för det mesta. haha. gytt det. snart hade det flöge i ngt i fredrik, han var ju stupfull och skulle köra bil!
nejdu inte en chans. men han satte sig i och körde. som tur va så blev de årdnat rätt snabbt. sen drog jag mig hemåt, är trött och vill sova, får se om klara kommer hit och myser. haha.

bilder

freja och skinny.



klara & freja



vicky & fredrik.



okej, jag vet inte hur ni har det. eftersom jag inte har det lika dant, men jag kommer ställa upp.
klara du är fan det som kan komma närmast mitt hjärta.

nu ska jag sussa, xoxo

Kommentarer
Postat av: kklara

Jag älskar dig sötnos, det ska du veta!

& jag kom inte för det blev försent, rätt som det var så var klockan 4. :o

och det är ju gött att vakna lika full som jag var när jag kom hem xD.

men du ska veta att jag älskar dig, & jag skulle alltid ställa upp för dig. <3<3<3<3<3

2009-04-12 @ 11:26:59
URL: http://www.kklarajeppsson.blogspot.com
Postat av: p

jag kommer alltid älska dig och det vet du!

haha, jag gick inte och la mig, du kunde gärna kommit och kura ihop dig hos mig haha. <3<3<3<3<3<3

2009-04-12 @ 12:47:44
URL: http://deliciiious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0