förlåt,

har man en äkta vän så borde man vara rädd om den, eller hur ?
men så är det ju inte när det gäller dig & mig. jag förstår inte varför, vi älskar ju varandra som vänner och vi har tyckt om varandra mer också. jag förstår inte hur en så bra vänskap bara kan suddas ut. jag vill inte förstå heller. men du ska veta att du är en ängel i mitt liv, du lyser upp varje dag. när vi pratar så kan jag verkligen berätta vad och hur jag känner för vem som helst. det var över ett halvår sen vi sågs. och det blir bara längre och längre tid hela tiden. jag saknar dig verkligen . minns du första gången vi sågs, jag såg direkt att du var en person som skulle vara en stor del av mitt liv, och jag hade rätt. du är det. jag vill bara säga förlåt för allt och hoppas vi kan förbli vänner, bättre än någonsin, även om det är svårt. men du ska veta att du är mer än allt för mig, och ingen kan ta din plats, aldrig.

genom att skriva massa saker som bara gör ont i mig, så byter vi samtalsämne och pratar om någonting roligt.
under påsklovet nu ska jag och erica göra vårat eu moppe kort. efter det så ska jag få min rieju. kommer bli himla skönt. att bara ha någonting till sommarn, ist för att åka buss eller tjata på pappa. ta sig fram på egen hand. får se vilken rieju jag ska ha med. vill ha någon som passar mig. men vi får se. önska mig lycka till på provet med, haha inte värst svårt vad jag hört men vi får vell se. (:





nu ska jag dra mig tillbaka och vänta på min erica, bloggar ikväll.
puss på alla läsare.



dagens bild .


Kommentarer
Postat av: kklara

jag älskar dig också. <3

& då blir det säffle, höhö då du :D

2009-04-14 @ 12:40:44
URL: http://kklarajeppsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0