skärpning,

hej och usch! nu vill jag verkligen sova, länge!
är jättetrött. idag så ska vi äta påsklunch eller någonting, och så ska jag kanske iväg till segmon till min vän erica en sväng. men det får vi se vad det blir med det. vad ska vi hitta på och prata om idag? . jo vad jag ska köpa för fin klännig.
kommentera gärna. vad tycker ni passar bäst som festklänning?
kom med förslag!


detta är en av de fina klänningar jag kollat igenom, men jag kan inte bestämma mig.





beskrivning: lyxig klänning i glansigt satinmaterial
- cremefärgad klänning med vit detalj vid bysten
- dragkedja under arm
- snygg passform med vadderade kupor och viskos i innertyget
- matcha med oversize örhängen och ett par höga klackar




kom med förslag och hemsidor!

men nu över till någoting annat.
nu på sistonde är det mycket plugg. hur ska man hinna med vänner under tiden?
jag har absolut ingen aning. jag säger bara att jag längtar som fan till sommarlovet!
nu är det akut verkligen, tänker itne på någonting annat känns det som. sitter och lyssnar på massa sommarmusik, på datorn, på mobilen, i bilen och så vidare. får inte nog av det. men jag måste skärpa mig och tänka på skolan. men jag vet inte vad jag ska göra för att få veta hur jag ska sluta med att tänka på allt roligt. jag får försöka på något sätt.

nu måste jag kila, ska åka, xoxo
vi hörs ikväll alla läsare!


Kommentarer
Postat av: ERIIIIICA

Vem är bäst på att hitta sidor ? JO JAG ! :DDDDD

<3333

2009-04-10 @ 18:09:42
Postat av: p

kan jag lova att du är (;

2009-04-12 @ 01:42:54
Postat av: Anonym

När har du tänkt dig att andvända de där klänningarna ? : :D

2009-04-12 @ 15:31:13
Postat av: p

på balen eller baraa en helt vanlig festklänning (:

2009-04-12 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0