preliminära valet, klart!



du lyser upp min värld, vackra människa.

min dag började med att vakna av att det ringde i telefonen, runt tolv tiden.
det var mamma, när jag vaknade hade andres, mamma, pappa och syrran åkt iväg och jag var ensam hemma för hampus och rasmus var ute. vaknade till fort, och så hade mamma tydligen fått reda på att jag kommit in på gymnasiet. es - musikal. hur toppen är det inte att börja mitt lov såhär?! jag blir tokig. men nu är det bara preliminärt. men jag hoppas det går bra framöver med betygen och allting. är verkligen spänd. när jag fick veta att jag kommit in släpptes en del oro och jag börja faktiskt gråta. hur dumt det än låter men det känndes inte som jag förtjäna att komma in. har drömt massa drömmar om att inte komma in och en massa sånt. sen när jag fick reda på att jag kommit in, blev jag glad.
sen kom dom tillbaka allehoppa. mamma var jätteglad, snart smsade jag jocke och berättade för honom att jag kommit in. han var verkligen den första som var tvungen att få veta. sen ringde jag erica, eftersom hon inte är i skolan idag heller. så ringde jag och berätta, gråt i telefonen med. haha. min lilla flicka kom också in!
grattis sötnos!, usch inget kan bli bättre nu! mår så himla bra så det är inte sant. nu har jag verkligen någonting att se fram emot. sommarlovet och början på gymnasiet kan få komma om det vill, för jag är på topp!
jag ska inte vara för glad heller, för det kan ändras, men jag tvivlar. nu kanske det kommer gå som jag vill, och jag kanske äntligen får det som jag vill.


men till någonting annat. jag måste bara säga tack. till alla mina vänner & speciellt min familj, som funnits där. nu under den senaste tiden har allting bland mig och mina vänner inte varit på topp. men jag hoppas vi ska ändra det.
nu ser vi fram emot sommarn!.
allting kommer sluta bra, jag har stora planer och vill verkligen få det gjort. under sommarlovet så ska jag möjligtvis flytta. har letat lägenhet, men hittar ingen jag direkt vill ha så jag får leta vidare. kommer bli skönt att hitta ngt eget och bara börja om på riktigt. med nya & gamla vänner.

men nu måste jag kila och packa lite. vi hörs ikväll alla läsare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0