prov,

hejsaaaan,
imorgon ska jag ha mopedprov.
äntligen!
kommer bli himla skönt att få det avklarat. sen kommer kortet och så blir det att köpa rieju.
kommer bli skönt att åka runt lite. ingen press åså. så imorgon tar vi mammas fula vespa till halkbanan jag och erica.
kommer nog gå bra, upp tidigt iaf, uschamejen. men vi ska parta hela natten. haha.
har precis pluggar på provet och nu vet vi inte vad vi ska göra. vad är mänskliga faktorn frågade erica mig, ja du?
hej. haha, vet inte , men hon är syko . vi gjorde prov åt varandra , jag fick 6/10 men jag hade rätt på alla utom den dumma frågan, haha. bra på matte , kommer visas på nationella det erica. jaja, vi ska ringa någon rolig, kanske en tjej , kille, jonas, haha vill jag iaf.
men nu ska jag gå för erica börjar bli kåt.
HEJDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0