tjockis,

hej allehoppa.
just nu tillbringar jag min tid med världens absolut luktande & tjocka vän erica.
hon har, förgiftat mitt rum, förstört min säng och jo vad mer?ah gasat ner min mamma.
så jag är väldigt ledsen nu. hon sårar mina inre känslor. men jajaj, vi dricker iaf cola och äter chips, somsakt, det var erica som ville ha det först, så tjock? lite. men det gör ju inget, för hon trivs med det (: 
dagen började vell med att man gick upp , käka lite åså. hoppade in i duschen & sen lagade middag.
efter min otroligt goda och njutbara middag [ fiskpinnar & mos. ]
så ringde jag min ''vän'' erica. hon kom med bussen.
så jag fick skynda mej ner och möta henne med en lastbil eftersom ah hon kan inte gå själv :/ .
hon är ju rätt tjock.  när man var där nere mötte man jimmy, jesper, nicke, chrille & anton, när jag gick dit.
sen gick jag och erica hem till mig, blev vell bara att vi satt ner första timmen. somsakt, lat.
sen gick vi till sadelmakeriet och lämnade mina gamla ridskor som inte kommer komma till andvändning något mer (:  .
det tog rätt lång tid. erica säger - tre timmar ,men hon har ju tidsfel i huvudet.
efter allt tjat gick vi till ica och köpte mysgott och så.
men nu ska vi göra annat, sova hos mig ska hon med, så hör av er, nås på mobilen! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0