trött,

hej! pigg är jag idag, eller inte. sitter och lyssnar på basshunter - angel in the night. puss puss på den låten!
imorse vaknade jag med världens huvudverk. usch. jag vet inte varför heller. när jag hade rest mig upp kändes de som jag snart skulle falla ihop, men det gick ändå.  gick ner och satte mig vid tv;n med syster. inge vidare, väntar på att andra avenyn ska börja med, så jag kan glo lite på det. börjar 11 så hinner ju skriva lite.
nu den här sega morgonen vill jag skriva om vänskap.

riktig vänskap är när man ställer upp och stöttar varandra till 100 %. ibland finns det folk som jag stör mig på så helvetes mke. som bara är ens vänner för dom är nyfikna på mina problem. ni som läser och vet vilka ni är, kan bara dra åt helvete. om jag ska ha en vän, ska den fan vara äkta med. någon jag kan prata med, utan att alla andra öron får höra vad jag sagt. någon som kramar mig när jag mår dåligt. och nu måste jag bara säga jag har sånna vänner! till skillnad från en viss annan person, som sitter och säger att jag är mobbad? ah hej på dig med. har en pojkvän ? har hon några vänner? nej alla hatar henne ju. tom jag. vänner förr men inte längre. jag vill bara att ngn suger ut blodet i hennes ådror, hon förtjänar fan inte leva efter all skada hon gjort mot folk, hatar henne!
^



nu ska jag kolla andra avenyn uppdaterar ikväll,
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt på dig byxor, fjortiiiiiiiiiiis

2009-09-24 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0