<'3

nu på sistonde har jag varit slarvmaja, men nu sätter jag igång med bloggen igen (:

okej, nu måste jag bara få ut lite ur mig själv, är så himla arg och sårad så jag klarar inte mer. figrarna skakar och tårar bara rinner ner för kinden, pågrund av skit som hänt förut. jag har sagt att ingen kommer få knäcka mig och inte när det gäller det här, kärlek. jag känner mig så himla dum och meningslös, och speciellt när du skriver som du gör!
varför kan folk sluta lura mig! när man väl börjar lita på någon, eller ens tycka om , då är det fel. om man inte tycker om någon är det fel. om man bryr sig om personen, är det fel. om man säger det man tycker, är det fel . så kan den som vet vad kärlek är snälla förklara vad det är!? jag orkar inte fälla mera tårar och jag orkar inte att mina vänner ska hålla på och haka upp sig på mig, det är jag som ska hjälpa dom inte dom mig. om någon säger att det kommer bli bra för mig, så kan jag säga direkt, säg inte emot, för jag skojar inte nu. det kommer inte bli bra! jo visst , gå vidare blablabla sånt har man hört förut och jag kommer gå vidare, men mitt hjärta kan inte lagas som folk lagar saker med karlssons klister. mitt hjärta är äkta och jag har blivit knäckt, efter det byggs det inte upp lika lätt. men jag är där idag igen, där jag var för tre månader sen, på samma skala. helt på botten. jag är inte krossad, men jag mår fan äckligt dåligt. jag har verkligen försökt med att se kärlek som en possetiv sak, något man är lycklig över. men jag är fan inte lycklig! inte alls. jag vill verkligen bli kär på nytt och försöka hitta någon som är på min nivå och försöka få det bra. men det finns ingen för mig, ingen. jag fäller tårar för varenda en. till viken nytta? tårar kan jag fälla om någon har dött eller om någon ar försvunnit eller vad som helst. men inte sån skit som kärlek. verkligen inte! varför gör jag det då? kan någon svara på min jävla fråga!? jag kommer gå vidare på egen hand, för jag klarar inte av det annars, inte skolan eller vännerna och jag kommer säkert sluta med musik med om det fortsätter att pressa mig så lågt.

jag ska säga en sak till denna underbara männsika, när du pratar med mig ryser jag i hela kroppen. jag skakar av glädje och jag ler med hela mitt hjärta. du ärverkligen en fantastisk och vacker människa. att hålla din hand skulle vara ett av de underbaraste på denna jord. men min hand i din..
herregud, jag säger bara mina drömmar går inte i uppfyllelse. men jag kan lova att med ditt utseende, din röst och din personlighet så kan du få varje tjej på fall. jag skulle göra allt, verkligen allt för att bara få känna din hand i min, meningslös det är jag , det har du bevisat . men glöm inte vad jag känner. jag blir sårad jag med. men jag kan lova, du kommer en dag hitta din stora kärlek i livet, men inte jag. jag kan bara säga lycka till du osannolika människa. du är som en dröm som man inte kan tro är verklighet.


snälla, mina vänner & nära , bli inte förälskade, kära eller börja tycka om någon, det kan såra dig från tårna upp till hjärtat.

Kommentarer
Postat av: johan

finns här <3

2009-04-15 @ 22:02:20
Postat av: kklara

älskling, det är inte dig det är fel på. får du inte vara dig själv så är han inget att ha! & det säger jag inte för att få dig må bättre, det säger jag för att jag själv har varit där & ingen kille är värd att ändra sig för. vill han inte ha dig som du är så kvittar det. jag tycker att du är perfekt, & jag kommer alltid att finnas för dig. jag älskar dig! <3

2009-04-15 @ 22:03:37
URL: http://kklarajeppsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack johan , det vet jag.



klara , du vet vad jag gått igenom , och du vet hur jävla fitdåligt jag mår, fyfan, behöver en kram.

jag är långt ifrån perfekt, och han förtjänar det allra bästa, altså långt ifrån mig.

2009-04-15 @ 22:09:40
URL: http://deliciiious.webblogg.se/
Postat av: IdaS

2009-04-16 @ 13:18:38
Postat av: Anonym

jag älskar dig ida <3

2009-04-16 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0