en speciell människa,



om jag är sugen på att festa? ja en aning. gå på kanal eller någonting sånt. och bara umgås med vänner eller digga till musiken. hihi. men inte länge kvar. på första maj blir det äntligen att festa i säffle för första gången i år. kommer bli härligt med nya och gamla vänner!

men nu till en speciell person jag måste berätta lite om som ligger mig nära hjärtat. hon heter erica och är i samma ålder som mig. vi har hållt ihop sen vi var små, men det har varit lite strul hit och dit. men blev allt bättre ju äldre vi blev.  nu går vi ju somsakt sista året tillsammans, men vi två kommer yttligare ha tre år tillsammans , eftersom vi ska till samma gymnasie! kommer bli toppen! vi har haft underbart roliga år tillsammans och det kommer inte ta slut på ett bra tag för oss iaf. hon kanske är lite konstig, men så underbar på samma sätt. vi har alltid roligt ihop och skrattar jämt. kan prata med henne om allt och hon får mig verkligen må himla bra. det bästa minne jag har med henne var när v var små och tillbringade våra småbarnsdagar vid vattnet, och nu iår när vi åkte till branäs. jo vi har hållit ihop i sju hela år. jag älskar henne verkligen och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. om man ska säga de rätta orden om henne är hon verkligen perfekt. nu för tiden är vi jämt och vi är som syskon. vi tillbringar mycket tid med varandra och vi har redan bestämmt att vi ska till branäs till vintern. nu till 15 maj ska vi till spanien med, dela rum och bara tillbringa tid. kommer bli underbart roligt! jag bara längtar. men jag måste säga det erica, du är en av de närmaste människorna i mitt liv. och jag vill aldrig förlora dig. du kan vara gytt dum ibland, speciellt när du pratar om vad man ska göra när man träffar på en björn? jo då ska man kasta iväg en baguett? ofta man går runt med en sån hela dagarna då smöla. hihi.
men jag älskaaaar dig!  du lyser upp min dag och det är dig jag ringer om jag mår dåligt. tack för allt mitt hjärta, jag kommer aldrig sluta älska dig.






nu ska jag lägga mig och sova, har varit en lång dag och en speciell person i mina tankar hela tiden.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

aww, du ska bara veta vad glad jag blir utav att vara med dig ! Du är en utav de allra näsrmaste männinsokrna i mitt liv och det har du alltid varigt.

Är verkligen jätte glad att vi har blivigt så bra kompisar igen, skulle ALLDRIG klara av att leva om du inte fanns min vänn.

Alla minna favorit minnen är allihopa tillsammans med dig, och vi kommer att göra massa mer fina minnen tillsammans om jag får bestämma ;)

Det är alltid till dig jag ringer om jag är glad eller ledsen, vet att jag kan lita på dig till 100 %

JAG ÄSLKAR DIG ! <3

2009-04-11 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0